5ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

【とにかく見ろ!】【ビートルズを我流で訳せ!】

1 :Help 関西弁  :04/05/29 06:07 ID:9+d/dCF2

Help! I need somebody 助けてぇな! 誰か頼むわ
Help! Not just anybody 助けてぇな! 誰でもええわけちゃうけど
Help! You know I need someone 助けてぇな! 誰か頼むっちぅねん
Help! 助けんかい!

When I was younger, so much younger than today 今よりゴッツ若かった頃
I never needed anybody's help in any way とにかく、誰の助けも要らんかったんや
But now these days are gone けど、そんな日々は,もうどこや行ってもうて
I'm not so self assured 今,ホンマ自信があらへん
Now I find I've changed my mind そやから、考え方変えたんや
I've opened up the doors 新しい道を開いたんや

Help me if you can, I'm feeling down 頼むから助けてぇな,俺ドツボやねん
And I do appreciate you being round 側におってくれるだけで感謝するで
Help me get my feet back on the ground 立ち直らせて欲しいんや
Won't you please, please help me 頼むわホンマ,助けてぇな

2 :Help 関西弁  :04/05/29 06:09 ID:9+d/dCF2
And now my life hand changed in oh, so many ways 俺の生活は、あんじょう変わってしもうた
My independence seems to vanish in the haze あの独立心も,どこか消えてしもうた
But every now and then I feel so insecure 時々 えらい不安になるんや
I know that I just need you like 俺には,ただお前が必要なんや
I've never done before これは今までなかった気持ちや

Help me if you can, I'm feeling down どないかしたってぇや,俺ドツボやねん
And I do appreciate you being round 側におってくれるだけで感謝するで
Help me get my feet back on the ground 立ち直らせて欲しいんや
Won't you please, please help me 頼むわホンマ,助けてぇな

When I was younger, so much younger than today 今よりゴッツ若かった頃
I never needed anybody's help in any way 他人の助けは全然要らんかったんや
But now these days are gone けど、それも今じゃ,昔のことで
I'm not so self assured かなりへタレになってしもうた
Now I find I've changed my mind そやから、考え方変えて
I've opened up the doors 心の扉を開いたんや

Help me if you can, I'm feeling down どないかしたって,俺ドツボやねん
Won't you please, please help me 頼むわホンマ,助けたってぇな
Help me! Help me, Oo.. 助けろ!  助けんかい! おい..

3 :ホワイトアルバムさん:04/05/29 08:47 ID:???
Revolution No9

革命やん、第九やねん、運命はどこいったん。

4 :ホワイトアルバムさん:04/05/29 12:34 ID:???
>>1-2
我流で訳してないっしょ?
それともサイト主?

4 KB
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50

read.cgi ver 05.04.00 2017/10/04 Walang Kapalit ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)